۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۲۹

واعظی:

انرژی مثبت و قوی بسیج رسانه در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد

انرژی مثبت و قوی بسیج رسانه در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد

شهرکرد- خبرگزاری مهر: قائم مقام امور مجلس صدا و سیمای کشور و مشاور عالی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه جهت دهنده هر چیزی می تواند باشد، ادامه داد: انرژی مثبت و قوی بسیج رسانه در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا واعظی پیش از ظهر شنبه در همایش روز بسیج رسانه اظهار داشت: اگر در بین رسانه های کشور هم فکری صورت گیرد اثر گذاری بیشتری را به همراه دارد.

وی  با اشاره به اینکه رسانه ها تاثیر زیادی را در یک جامعه خواهند داشت، تصریح کرد: جامعه در انتظار اطلاعاتی است که رسانه به آن ها خواهد داد.

واعظی ادامه داد: امروزه بخش زیادی از فعالیت دولتها معطوف به کارهای رسانه ای است و موفقیت نیرو ها در گرو فعالیت آن ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه رسانه های می توانند هر کاری را انجام دهند و بر یک جامعه تاثیر بگذارند، اذعان داشت: رسانه ها لازم است افکار عمومی را جهت دهی کنند.

واعظی یادآور شد: نباید از کار خودمان غفلت کنیم که غفلت ها هزینه های زیادی را برای ما ایجاد کرده است و بسیج ، هر کجا وارد شده است روحیه بسیار خوب و بالایی داشته است و باید تلاش کرد در حوزه بسیج رسانه بچه ها را توانمند کرد.

واعظی افزود: سازمان بسیج رسانه باید جامعه را به سمتی بکشاند و گفتمان سازی کند و منافع ملی را در کنار هم قرار دهد تا همواره موفق باشد.

وی تاکید کرد: لازم است از انرژی مثبت و قوی بسیج رسانه در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

بسیج رسانه در مقابل جنگ نرم دشمنان خواهد ایستاد

رئیس خانه مطبوعات چهار محال و بختیاری نیز در این همایش گفت: بسیج رسانه فراگیر بوده و تمامی اصحاب رسانه و مدیر مسئولان می توانند عضو بسیج رسانه باشند.

طهمورث فتاحی اظهار داشت: بسیج رسانه کلمه حق را خواهد گفت وبا گفتن مطالب حق انحرافات را در جامعه از بین خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه رسانه نا سالم می تواند در یک جامعه مخرب باشد، تصریح کرد: رسانه ها باید در جهت منافع نظام گام بردارند.

فتاحی ادامه داد:بسیج رسانه لازم است شاخصه های رسانه دشمن را خنثی کند و مدافع نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی اذعان داشت: لازم است بسیج رسانه در چهارچوب نظام حرکت کنند و به عنوان یک ابزار گسترده و فراگیر عمل کنند.

کد خبر 2212185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha